سایتی برای خریدی راحت و امن با ارزان ترین قیمت ها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 5
  • بازدید کل : 14465

جدید ترین روش های کاهش وزن در کمترین زمان ممکن


چگونه سریع وزن را از دست بدهیم

پنج روش: نمونه ای از رژیم غذایی برای کاهش وزن ساخت یک برنامه غذایی برای انجام تمرین های کاهش وزن دیگر اثبات شده رژیم های غذایی پرسش و پاسخ انجمن

خسته از حمل آن پوند اضافی؟ بهترین راه برای از دست دادن وزن و جلوگیری از آن، ایجاد برنامه غذای کم کالری است که می توانید آن را برای مدت زمان طولانی نگه دارید. اگر شما فقط می خواهید چند پوند سریع را رها کنید، بسیاری از تکنیک ها و راهنمایی هایی که می توانید برای کمک به دستیابی به اهداف کوتاه مدت خود نیز داشته باشید وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به مرحله 1 بروید. درک کنید که شما ممکن است بیش از یک پوند یا دو در هفته را از دست ندهید.

 
 

رژیم غذایی نمونه

فهرست نمونه غذا و نوشیدن جایگزین برای از دست دادن وزن سریع
 

1

ورزش برای از دست دادن وزن

  1. تصویر به نام 22911 24 1
    1
    زمان را برای ورزش بگذار تمرین ممکن است باعث شود که شما چندین کیلو عضله زمانی که شما برای اولین بار شروع می کنید، اما این یک جزء ضروری از هر برنامه طولانی مدت، کاهش وزن پایدار است. صرف نظر از اینکه چقدر مشغول هستید، ضروری است که هر روز وقت خود را صرف ورزش کنید، اگر واقعا میخواهید وزن خود را کم کنید و آن را خاموش کنید. حتی چیزهای کوچک مانند راه رفتن به جای رانندگی به مغازه می تواند تا چه اندازه به کاهش وزن شما آسیب برساند. [1]
    • قبل از شروع، از یک نوار اندازه گیری برای اندازه گیری کمر، ناحیه کمر و بت استفاده کنید. اگر وزن خود را افزایش می دهید، اما این اندازه گیری ها کاهش می یابد، به این معنی است که شما عضله و از دست دادن چربی می گیرید.
    • ورزش در حالی که انجام کارهای. چندین سفر را در طبقه بالا انجام دهید، سه بار در روز سگ را بچرخانید و گرد و غبار، جاروبرقی و شستشو را با قدرت زیاد بپوشانید.
    • مقدار راه رفتن را افزایش دهید. پله ها را روی پله برقی انتخاب کنید و تا آنجا که ممکن است می توانید از فروشگاه نگهداری کنید.
    • یک سرگرمی را شروع کنید که شامل کمی حرکت است، حتی اگر آن را مانند "تمرین" صدا نکنید. باغبانی، ساختن پروژه های کوچک، کار بر روی اتومبیل یا بازی با حیوانات، راه های عالی برای سوختن کالری است.
     
  2. تصویر با عنوان 22911 25 2
    2
    یک برنامه آموزش مدار را امتحان کنید. اگر شما در حال تلاش برای از دست دادن وزن برای یک رویداد خاص هستید و برای حفظ وزن خود اهمیتی نمی دهید، می توانید یک تمرین فشرده تمرین را امتحان کنید. بسیاری از مجلات زنانه و بهداشتی و همچنین مربیان شخصی روشهای تمرینی مشابه تمریناتی را طراحی کرده اند تا حداکثر کاهش وزن و ضعف فیزیکی قابل مشاهده را فقط چند روز از شروع رژیم شروع کنند.
     
  3.  
    3
    در مورد نوع تمریناتی که می توانید هنگام شروع یک برنامه جدید انجام دهید، واقع بینانه باشید. اگر شما امیدوار به از دست دادن وزن و نگه داشتن آن، شما مجبور به انجام بیش از یک برنامه تناسب اندام چگال. بهترین راه برای ورزش کردن این است که با برداشتن تمریناتی که در واقع انجام می دهید و امیدوار باشید لذت ببرید. اگر شما متنفر هستید، آن را به شکل اصلی خود از ورزش نکنید - هر روز انگیزه بیشتری خواهید داشت، از جمله اینکه اگر تمریناتی را که واقعا لذت می برید انتخاب کنید. در عوض، تمرینات مختلف را امتحان کنید تا زمانی که چندین عاشق را پیدا کنید مانند شنا، دوچرخه سواری و حتی زومبا.
    • به یاد داشته باشید که بازی هایی مانند والیبال، تنیس و حتی فریزبی می تواند به شما کمک کند تا کالری را در هنگام انفجار بسوزانید، و فعالیت های اجتماعی و سرگرم کننده ای را که می خواهید از هر روز لذت ببرید، تمرین کنید.
     
  4. تصویر به نام 22911 27 1
    4
    برداشتن تمرینات قلبی. در حالی که ترکیبی از آموزش قلبی و مقاومت برای سلامت کلی بدن مهم است، آموزش قلبی و عروقی به شما کمک خواهد کرد که این پوند را به سرعت از بین ببرید. تمرینات وزن و مقاومت به کاهش سریع وزن منجر نمی شود، اما می تواند متابولیسم شما را برای استفاده از انرژی بیشتر موثر کند.
    • سلول های عضلانی بیشتر از سلول های چربی فعال هستند. این به این معنی است که آنها کالری بیشتری از سلول های چربی را می سوزانند، حتی در حالی که در حال استراحت و خواب هستید.
      برای بهترین نتایج، ورزش های هوازی متوسط ​​و شدید را شامل می شود. [2]
     
  5. رژیم ورزشی خود را جالب نگه دارید تنوع کلیدی برای ارتقاء سلامت شما و حفظ انگیزه شماست. هنگامی که روز و روز ورزش کنید، خود را در معرض خطر بیشتری قرار می دهید. شما همچنین احتمال بیشتری برای خسته شدن پیدا می کنید، در نتیجه انگیزه ای برای ادامه تمرین پیدا می کنید. در حالی که در ورزشگاه، بین ماشین ها سوئیچ می کنید، به یک کلاس تناسب اندام ملحق شوید و تمرین مقاومت را به برنامه خود اضافه کنید. [3]
    • انجام فعالیت های هوازی کم اثر . تمرینات هوازی متوسط، شامل پیاده روی سریع، دوچرخه سواری، ماشین های هوازی یا شنا کردن نه تنها کالری را می سوزانند، بلکه قلب شما را سالم نگه می دارند.
      تصویر به نام 22911 35
    • پمپ برخی از آهن. آموزش مقاومت، آموزش وزن ، می تواند به کمک هر دو مردان و زنان با ایجاد عضلات و افزایش متابولیسم برای یک مزیت ثابت منفعل باقی بماند. استراتژی های کاهش وزن که شامل افزایش تمرکز هوازی و افزایش وزن کالری می شوند، به طور قابل توجهی کاهش می یابد.
      تصویر به نام 22911 36
     
  6. 6
    تمرینات را انتخاب کنید که بدن شما تمام تلاش خود را انجام می دهد. به این ترتیب، شما در هر گروه عضلانی کار می کنید و در یک زمان کالری با عضلات بیشتری را می سوزانید، مثل چند کاره با تمرین. به عنوان مثال، یک فرم تمرین مقاومتی را ترکیب کنید (در هنگام کار با سلاح های خودتان را با سلاح های کم ارتفاع دمدمی مزاج کنید) در حالیکه شما در حال پیاده روی یا چرت زدن با پاهای خود هستید. [4]
    استراحت حداقل بین 24 تا 48 ساعت بین جلسات آموزش قدرت در همان گروه عضلانی.
    هر هفته یک یا دو روز تمرین کنید.
     
  7. تصویر با عنوان 22911 30 2
    7
    به اندازه کافی استراحت کنید در واقع به طور منظم استراحت می کند به شما در حفظ انرژی کافی در تمام طول روز کمک می کند، و در نتیجه فعالیت های بدنی شما کم و بیش در معرض آسیب خوردگی قرار می گیرد. کمبود خواب در واقع با ناتوانی در از دست دادن چربی ارتباط دارد، بنابراین داشتن خواب کافی واقعا می تواند به شما در مسیر کاهش وزن کمک کند. [5]
     
     
 

2

ساخت یک برنامه غذایی

  1. تصویر به نام 22911 10 1
    1
    تعداد کالری دانستن اینکه چگونه حداقل مقدار کالری مورد نیاز بدن شما به درستی عمل می کند، به شما کمک می کند که برنامه غذای سالم شخصی خود را ایجاد کرده و وزن خود را سریع، اما پایدار کاهش دهید. نیازهای کالری فرد شما بر اساس سن، جنس، ارتفاع و سطح فعالیت متفاوت است. ماشین حساب آنلاین شما می توانید استفاده کنید برای تعیین مقدار کالری که باید هر روز مصرف کنید. [6]
    • حداقل تعداد کالری که باید روزی بخورید، 1200 است. زیر سطح بدون نظارت پزشکی نروید.
    • همچنین می توانید با برنامه ریزی مشاوره با متخصص تغذیه و یا یک پزشک در مورد اهداف از دست دادن وزن، نیازهای غذایی خاص، عادات غذایی فعلی و زمینه های بالقوه برای بهبود در مورد چگونگی خوردن غذا صحبت کنید.
    • یک برنامه غذا را بسازید. وعده های غذایی را انتخاب کنید که تعادل سالم سبزیجات، میوه ها، دانه های جامد، چربی های خوب و پروتئین های ناب را داشته باشند. یک صفحه شام ​​معمولی باید با نصف سبزیجات یا میوه ها، نیمی از غلات و پروتئین نابالغ پر شود.
    • رژیم DASH ، رژیم غذایی TLC، رژیم غذایی کلینیک Mayo، رژیم Weight Watchers و Volumetrics همه برنامه های غذایی عالی را برای کمک به کاهش وزن از امروز شروع می کنند. برای پیدا کردن بیشتر، جستجو در اینترنت را در هر رژیم غذایی و برنامه غذایی انجام دهید. [7]
    • هر چه وزن بیشتری برای از دست دادن داشته باشید، سریعتر از آن خواهد شد که چند پوند اول را از دست خواهید داد. گفتم اگر شما فقط 10 تا 20 پوند را از دست داده اید، برای رسیدن به نتایج، باید با گذشت زمان و طول عمر خود، صبور باشید و با تمرینات و رژیم خود سازگار باشید.
     
  2. تصویر با عنوان 22911 11 2
    2
    خوردن غذاهایی که اشتها را سرکوب می کنند. خوردن وعده های متعادل، نه تنها شما را به تغذیه با کالری کم کالری اختصاص می دهد، بلکه باعث می شود که اشتهای خود را سرکوب کنید، بنابراین نمی توانید بیش از حد خود را فراموش کنید و برنامه های خود را برای از دست دادن وزن بیفزایید. غذاهای خاصی وجود دارد که به مدت چند ساعت احساس سفت شدن می کند. سعی کنید غذاهای زیر را در رژیم خود قرار دهید:
    • گریپ فروت
    • بلغور جو دوسر
    • سیب
    • تخم مرغ
    • زنجبیل
    • آجیل
    • سبزیجات
    • سیب زمینی
    • شکلات تیره
    • غذاهای ادویه دار
     
  3. تصویر به نام 22911 12 1
    3
    یک دفتر خاطرات غذایی داشته باشید هر وعده غذا، میان وعده و نوشیدنی را نیز مصرف کنید و همچنین مقادیر تقریبی برای یک هفته کامل را بنویسید. نوشتن آنچه که مصرف میکنید، به ما کمک میکند که توجه خود را به آنچه که در بدن ما قرار میدهیم، انجام دهیم و به عنوان یک انگیزه برای سالم بودنمان عمل کنیم. اگر می توانید، تعداد کالری هایی را که همراه با هر وعده غذایی یا میان وعهای که می خورید، بنویسید.
    • فراموش نکنید که مخلوط قهوه، ادویه جات و سایر افزودنی ها را به رژیم روزانه خود اضافه کنید.
     
  4. تصویر به نام 22911 13 1
    4
    عوامل مربوط به غذا را شناسایی کنید و برنامه ریزی کنید. ماژول های غذایی فعالیت هایی است که ما انجام می دهیم و باعث می شود که ما بخواهیم میان وعده. برای بعضی از مردم، به تماشای فیلم در شب می نشینیم؛ برای دیگران، در اواخر شب مطالعه می شود. اگر می دانید که مواد غذایی شما باعث می شود، می توانید برای آنها برنامه ریزی کنید - خانه خود را با میان وعده های سالم پر کنید یا آنها را در دست داشته باشید.
    • اگر غذاهای ناسالم را که دوست دارید به میان وعده خریداری کنید، کمتر احتمال دارد که رژیم غذایی خود را خراب کنید.
     
  5. تصویر به نام 22911 14 1
    5
    اندازه بخش خود را تماشا کنید. اندازه بخش های مناسب را به برنامه غذایی خود اضافه کنید. به عنوان مثال، یک میان وعده سالمی از بادام و لوبیای خشک، اگر به مقادیر توجه نکنید، می تواند منبع کالری بزرگ باشد. همچنین آماده سازی غذاهای سالم قبل از تقسیم بندی می تواند به شما در جلوگیری از بریدگی بی روح کمک کند و می توانید از میان وعده های سالم لذت ببرید. [8]
    • فهرستی از آنچه برای این وعده های غذایی لازم دارید لیست کنید و از لیست خود در هنگام خرید به فروشگاه مواد غذایی نروید. نگاهی به نشریات بازار می تواند به شما ایده ها و حتی هزینه های خرید را با خرید اقلام در هفته و محصولات فصلی کاهش دهد.
      طعم های قوی تر می توانند به شما در کنترل اندازه بخش کمک کنند. به عنوان مثال، شکلات تیره یا یک آبجو تیره در مقدار کمی رضایت بخش هستند، اما به سرعت مصرف می کنند.
     
  6. تصویر به نام 22911 15 1
    6
    غذا را از دست ندهید خوردن یک صبحانه سالم میزان متابولیسم استراحت را در اوایل روز افزایش می دهد، سطح انرژی خود را بالا نگه می دارد و ممکن است در طول روز به مقاومت در برابر فشار غذاهای با کالری سنگین کمک کند. برای خوردن یک میان وعده یا غذای کوچک هر دو تا چهار ساعت، برای متابولیسم فعالیتان برنامه ریزی کنید. خوردن به طور منظم قند خون خود را پایدار نگه می دارد و باعث کاهش کالری ناسالم و یا انحراف از برنامه غذا می شود.
     
  7. تصویر به نام 22911 16 1
    7
    اجتناب از مشتقات مواد غذایی وسوسه انگیز. اجتناب از مناطق موجود در فروشگاه های مواد غذایی که سهام داروسازی، کوکی ها، بستنی، پیتزا و سایر چربی ها و غذاهای بسیار پردازش شده است، به طوری که کمتر احتمال دارد گزینه های ناسالم را خریداری کنید. اگر نمیتوانید آنها را ببینید، نمیتوانید آنها را وسوسه کنید.
     
  8. تصویر به نام 22911 17 1
    8
    جایگزین های هوشمند برای مواد غذایی با کالری مورد علاقه خود را انتخاب کنید. اکثر غذاها دارای همتایان سالم هستند که به شما امکان می دهد از غذاهای مورد علاقه خود بدون چربی، قند و کالری غیر ضروری لذت ببرید. تبادل غذاهای فرآوری شده با کالری بالا و نوشیدنی ها برای جایگزین های سالم تر می تواند به کاهش سریع وزن کمک کند.
    • چند هفته در هفته غذا بخورید. با جایگزینی گوشت با غذاهای مغذی مثل لوبیا، توفو یا عدس، می توانید مقدار قابل توجهی مصرف کالری روزانه خود را در حالی که مقدار زیادی مواد مغذی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید کاهش دهید.
    • خوردن میوه خوشمزه برای دسر به جای کوکی پردازش شده یا کیک.
    • چیپس سیب زمینی و میوه های آب نبات را برای میان وعده هایی که غنی از مواد مغذی و کم کالری و چربی هستند، مبادله کنید. سعی کنید ترکیب پنیر رشته با انگشت شمار، گسترش کره بادام زمینی بر روی چند کراکر، یا فلفل قرمز قطعه قطعه را به چند قاشق غذاخوری از هوموس.
    • سعی کنید جای سرکه و آب لیمو را برای پخت و پز و پنیر آبی خود را جایگزین کنید.
    • کره را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون بخورید. این همان مقدار کالری است، اما یک نوع سالمتر از چربی است.
     
  9. تصویر به نام 22911 18 1
    9
    نوشیدن مایعات شیرین را متوقف کن. به جای نوشیدنی های نوشابه، نوشیدنی های انرژی آبدار، قهوه طعم دار و مارتیونی، روی آب، چای، قهوه سیاه یا سولتزر بخورید. کالری های برش با جایگزینی می تواند بسیار ساده تر از آنچه فکر می کنید باشد. به عنوان مثال، صبح بخیر می تواند 500 کالری بخورد. از آنجا که یک پوند چربی بدن (از دست رفته یا به دست آورد) تقریبا معادل 3500 کالری است، جایگزین کردن این نوشیدنی غنی با قهوه سیاه می تواند به شما یک پوند در هفته را از دست بدهد. [9]
    • آب آشامیدنی به جای نوشابه، قهوه، الکل، آب یا شیر ممکن است به شما کمک کند که صدها کالری را در روز کاهش دهید. افزایش مصرف آب شما همچنین می تواند بدن شما را به طور موثری از مواد مغذی استفاده کند، انرژی شما را حفظ می کند، بیشترین بهره را از روال تمرینات خود به دست می آورد و بیشتر طول می کشد.
      تصویر به نام 22911 26
    • اگر می توانید یک هفته برای همه ی نوشیدنی های دیگر جایگزین آب کنید، می توانید از کاهش وزن سریع تر انتظار داشته باشید و به میزان قابل توجهی در میزان انرژی و حتی ظاهر بسیار سریع نگاه کنید.
     
 

3

انجام تمرینات کاهش وزن

  1. تصویر با عنوان 22911 19 1
    1
    به یک سونا بروید سونا ممکن است فقط یک چهارم یک ساعت از دست دادن یک عرق عرق داشته باشند. برای جلوگیری از کم آبی، زمان سونا را تا 15 یا 20 دقیقه در روز محدود کنید. باز هم این، مانند بسیاری از درمان های بسیار سریع که موجب بروز انواع مختلف دفع ادرار می شوند، فقط یک راه برای کاهش وزن آب است که شما را یک روز یا بیشتر می کند. این یک روش کاهش وزن دائمی نیست. پس از گذراندن وقت در یک سونا، باید چند لیوان آب را آب نوشید تا خطر کم آبی را کاهش دهد.
    • اگر وزن خود را برای کشتی یا وزنه برداری مشابه (یک عمل ناسالم گسترده) از دست می دهید، این کار را قبل از اینکه دوباره آب بندی کنید.
      افراد مبتلا به فشار خون یا مشکلات قلب نباید از سونا استفاده کنند و همچنین کودکان کوچک نبوده است. [10]
     
  2.  
    2
    در مورد یک بسته بندی مواد معدنی بپرسید. بعضی از مروارید های معدنی ادعا می کنند که به شما کمک می کند تا به معنای واقعی کلمه "کم"، کمر، ران و بازوها را از دست بدهید. این فرآیند شامل تمیز کردن مواد معدنی است که قرار است بدن شما را سمی کند، به شما کمک می کند که وزن خود را کاهش دهید ، سلولیت را کاهش دهید (چربی در نزدیکی سطح پوست شما)، و پوست خود را تقریبا بلافاصله تمیز کنید.
     
  3.  
    3
    دیگر انواع پیچ و تاب را در نظر بگیرید. در حالی که پوشش ممتاز بدن رایج ترین است، انواع دیگری از مورچه ها وجود دارد که ادعا می کنند که از کمر تیرگی خود را از بین برده اند. باز هم، این ها گزینه های کاهش وزن دائمی نیستند، اما آنها می توانند به شما در روز خاصی کمک کنند.
    • چسباندن چربی بدن لیپاز را دریافت کنید. پیچ و تاب بدن لیپاز یکی دیگر از درمان زیبایی سریع است که به دنبال یک مرحله دو مرحله ای است. اول، بسته شدن آنزیم برای از بین بردن بدن خود از بافت چربی در نزدیکی سطح پوست استفاده می شود. پس از آن پوشش دوم معدنی اعمال می شود، طراحی شده تا پوست خود را صاف و صاف کند. [11]
       
    • دریافت یک بسته بندی بدن اروپا. مورچه های بدن اروپا یکی دیگر از گزینه های بالقوه برای خدمات آبگرم است که هدف آن کاهش تعداد اینچ از نقاط دشوار است. این روش به نظر می رسد که پوست را قوی و تناوب کند، ظاهر سلولیت یا علائم کششی را کاهش دهد و به طور موقت باعث کاهش وزن شود.
       
    • یک بسته گرم بدن را دریافت کنید. مرطوب کننده های بدن بر اساس حرارت، شاید یک درمان شناخته شده آبگرم است که هر دو برای سم زدایی بدن و تحریک پوست صاف و تونسته طراحی شده اند. گرما و ماساژ در اکثر فرآیندهای گرما یا بخار در بهبود گردش خون هدف قرار می گیرند و به بدن شما کمک می کند تا به سرعت از بین برود.
       
     
  4. تصویر به نام 22911 23 1
    4
    لیپوساکشن را در نظر بگیرید. لیپوساکشن یک گزینه جراحی برای کاهش سریع و وزن هدفمند است، به طور کلی فقط برای افرادی که دارای یک یا دو منطقه خاص بافت بافت چرب هستند اما در مقایسه با وزن بدنشان نسبتا سالم است. از آنجایی که این روش جراحی است، خطر ابتلا به بیماری های قابل توجهی را متحمل می شود و فقط باید توسط یک حرفه ای مجاز انجام شود. [12]
     
 

4

دیگر رژیم های غذایی ثابت شده

  1. تصویر 22911 6 1
    1
    آیا رژیم غذایی مدیترانه ای دارید ؟ هر رژیم غذایی برای اولین بار کار می کند اگر کالری کمتری از شما سوزانده شود. این بدان معنا نیست که رژیم غذایی لزوما پایدار و یا سالم است، اما شما در کوتاه مدت از دست می دهید. یک برنامه رژیم غذایی مدیترانه ای ممکن است به شما کمک کند که وزن کمتری را حفظ کنید. این بر اساس مواد سنتی و سبک های آشپزی افرادی است که در نزدیکی دریای مدیترانه زندگی می کنند. تحقیقات نشان داده است افرادی که از این رژیم استفاده می کنند، خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهند؛ به علاوه، به شما کمک می کند که پوند را پاره کنید و لبخند بزنید. [13] تمرکز بر خوردن غذاهای زیر (و حذف نان، لبنیات و غذاهای فرآوری شده):
    • ماهی
    • روغن زیتون
    • سبزیجات
    • میوه
    • لوبیا و سایر حبوبات
    • ادویه ها
    • آجیل
    • شراب قرمز
     
  2. تصویر به نام 22911 7 2
    2
    رژیم پائولو را امتحان کنید وقتی که غارنشینان هنوز زمین را اداره می کردند، زمان کیک را نپاشیدند یا چیپس سیب زمینی را سرخ کرد. رژیم غذایی پائولو (کوتاه مدت پیلولیتیک) به دنبال رژیم غذایی

  انتشار : ۶ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 343
دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما ویژه دهه کرامت سال 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

مجموعه 2 عددی طرح معرق خانه

مجموعه 2 عددی طرح معرق خانه

مجموعه 2 عددی طرح معرق خانه شامل 2 طرح معرق خانه: 1.طرح معرق خانه ویلا سلطنتی 2.طرح معرق خانه گوتیک   دارای راهنمای اسمبل قطعات ابتدا نقشه ها را چاپ کرده و سپس به روی تخته انتقال داده و برش زده و با توجه به شماره گذاری قطعات و همچنین شکل کامل شده آن ، آنها را به هم ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم  اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول) همراه با پاسخ شامل: 9 جلسه تعداد صفحات: 11 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 19 به بالا   فرمت: pdf ... ...

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

کتاب صوتی  کتاب_واپسین_گفتار ( یا عالم اوراسینا) ازاسپالدینگ_نویسنده_کتاب_معبدسکوت ... ...

سوالات نهاد مبحث اسلام، مردم و ولایت از دیدگاه امام خمینی

سوالات نهاد مبحث اسلام، مردم و ولایت از دیدگاه امام خمینی

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث اسلام، مردم و ولایت از دیدگاه امام خمینی همراه با پاسخ شامل: 3 جلسه تعداد صفحات: 3 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 20   فرمت: ... ...

پاورپوینت اثرات روانی خنده درمانی

پاورپوینت اثرات روانی خنده درمانی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت اثرات روانی خنده درمانی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 20پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهخنده درمانی چیستاهمیت لبخندآثار مثبت خندیدنفواید جسمانی خنده و... ... ...

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین)

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین)

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 68 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم   مزایای استفاده از ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

سکس آنان كه با سكس مخالف هستند زودتر به انزال می‌رسند، زیرا ذهن منقبض آنان عجله دارد تا از شر آن خلاص شود. پژوهش‌های معاصر چیزهای بسیار تعجب‌آوری را می‌گویند، حقایق شگفت‌آور. برای نخستین بار، مسترز و جانسون Masters and Johnson در مورد آمیزش عمیق جنسی مطالعه علمی ‌انجام ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  چهارم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته چهارم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود آزمون هوش وکسلر کودکان| راهنمای اجرا، نمره گذاری و تفسیر و نکات + نمونه جرا شده و فرم ها// مجموعه فایل pdf-word-ppt

دانلود آزمون هوش وکسلر کودکان| راهنمای اجرا، نمره گذاری و تفسیر و نکات + نمونه جرا شده و فرم ها// مجموعه فایل pdf-word-ppt

دانلود آزمون هوش وکسلر کودکان| راهنمای اجرا، نمره گذاری و تفسیر و نکات + نمونه جرا شده و فرم های پرسشنامه مجموعه فایل pdf-word-ppt مجموعه فایلهای کاربردی در زمینه آزمون هوش وکسلر کودکان برای شما کاربر گرامی گردآوری شده است. این مجموعه شامل 14 فایل مختلف با فرمت های ppt , ... ...

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی  - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

تعداد صفحات: 11 نوع فایل: WORD   + فایل هدیه: نمونه مصاحبه تشخیصی افسردگی و اعتیاد (8صفحه)   فهرست مطالب: شرح حال (مشخصات، علت ارجاع، شکایت عمده، مشکلات موجود و ...) معاینه وضعیت روانی تشخیص مصاحبه   بخشی از متن فایل: م: خوابت چطوره؟ ب: زیاد خوب نیست، اگار ... ...

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 27پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهکیست تخمدان هموراژیک چیستانواع کیست هموراژیککیست‌های فولیکولارکیست‌های لوتئالعلائم کیست هموراژیک علت کیست هموراژیک عوارض کیست ... ...

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt شامل 4 فایل پاورپوینت سلول های بنیادین به زبان ساده: 1. 33 اسلاید: تاریخچه سلول های بنیادی / تعریف سلول های بنیادی / ویژگی های سلول های بنیادی / گونه های سلول بنیادی / انواع سلول ... ...

پاورپوینت بازسازی ویرانه ها درس 22 مطالعات اجتماعی پنجم

پاورپوینت بازسازی ویرانه ها درس 22 مطالعات اجتماعی پنجم

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت بازسازی ویرانه ها درس 22 مطالعات اجتماعی پایه پنجم فرمت: پاورپوینت ppt   تعداد اسلاید: 19   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

جواب نهاد ازدواج آری یا خیر؟ (آنچه قبل از ازدواج باید بدانیم - بخش دوم)

این فایل پاسخ تمامی سوالات مبحث ازدواج آری یا خیر؟ (آنچه قبل از ازدواج باید بدانیم - بخش دوم) می باشد. تعداد جلسات : 4 فایل منطبق با اخرین تغییرات سوالات می باشد و با استفاده از آن نمره 20 را در همه جلسات این آزمون کسب خواهید کرد .   ...

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 26   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   فونت ... ...

مجموعه 4 عددی طرح معرق جنگنده

مجموعه 4 عددی طرح معرق جنگنده

دانلود مجموعه 4 عددی طرح جنگنده  شامل 4 طرح معرق جنگنده :  1. طرح معرق جنگنده تایفون 2.طرح معرق جنگنده چند منظوره 3.طرح معرق جنگنده حامل 4.طرح معرق جنگنده هریر   دارای راهنمای اسمبل قطعات ابتدا نقشه ها را چاپ کرده و سپس به روی تخته انتقال داده و برش زده و با توجه به ... ...

قالب آماده رنگی پلاک خودرو word

قالب آماده رنگی پلاک خودرو word

قالب آماده رنگی پلاک خودرو word مناسب برای چاپ روی برگه A3 ... ...

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf Solutions Manual for Design and Analysis of Experiments – 8th حل تمرین های کتاب طراحی و تحلیل آزمایش ویرایش 8 فصل های 2 تا 15 814 صفحه pdf ... ...

دانلود نظریه زبانها و اتوماتا و حل المسائل | پیتر لینز| ویرایش پنجم (انگلیسی) + جزوات فارسی مختلف و نمونه سوال با جواب (پیام نور)

دانلود نظریه زبانها و اتوماتا و حل المسائل | پیتر لینز| ویرایش پنجم (انگلیسی) + جزوات فارسی مختلف و نمونه سوال با جواب (پیام نور)

دانلود نظریه زبانها و اتوماتا و حل المسائل | ویرایش پنجم (انگلیسی) + جزوات فارسی مختلف و نمونه سوال با جواب (پیام نور) فایل فشرده دانلودی شامل 3 بخش است: 1. متن کتاب و حل المسائل نظریه زبانها و اتوماتا (ماشینها) - پیتر لینز به زبان اصلی کتاب انگلیسی: 427 صفحه حل المسائل ... ...

دانلود حل المسائل کتاب انتقال حرارت هدایتی دیوید هان و نجاتی اوزیشیک David Hahn

دانلود حل المسائل کتاب انتقال حرارت هدایتی دیوید هان و نجاتی اوزیشیک David Hahn

دانلود حل المسائل کتاب انتقال حرارت هدایتی دیوید هان و نجاتی اوزیشیک David Hahn   تعداد صفحات : 574 فرمت: PDF + دستنویس زبان: لاتین ویرایش: سوم عنوان لاتین: Heat Conduction نویسندگان: دیوید هان و نجاتی اوزیشیک David Hahn - Necati Ozisik   این حل المسائل، کل فصل های ... ...

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

                نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 12 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 18 تعیین نوع کسب و کار کسب و کاربه تمامی فعالیت های تولیدی، خدماتی، خرید و فروش کالا ها با هدف سودآوری، کسب و کار گویند. فروش و انتقال کالا ها و ... ...

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 43 اسلاید   تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...

طرح  معرق کشتی هانسیاتیک

طرح معرق کشتی هانسیاتیک

طرح معرق کشتی هانسیاتیک  دارای راهنمای اسمبل قطعات ابتدا نقشه ها را چاپ کرده و سپس به روی تخته انتقال داده و برش زده و با توجه به شماره گذاری قطعات و همچنین شکل کامل شده آن ، آنها را به هم وصل کنید. در دو فرمت : jpg و PDF تعداد صفحه :4 عدد   ... ...

حل المسائل کتاب معادلات دیفرانسیل و مسائل مقدار مرزی دیپریما و بویس ویرایش نهم William Boyce

حل المسائل کتاب معادلات دیفرانسیل و مسائل مقدار مرزی دیپریما و بویس ویرایش نهم William Boyce

حل المسائل کتاب معادلات دیفرانسیل و مسائل مقدار مرزی دیپریما و بویس ویرایش نهم William Boyce   تعداد صفحات: 752 فرمت: PDF زبان: لاتین ویرایش: نهم عنوان لاتین: Elementary Differential Equations and Boundary Value نویسندگان: ریچارد دیپریما و ویلیام بویس  William Boyce, ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

به فروشگاه اینترنتی فان کول خوش آمدید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما